Anneannemle…..

Ben Esra telefonda seni boaltmam ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Anal

Merhaba arkadaşlar geçen yaz anneannem bize tatile gelmişti. Kendisi istanbulda oturur bizde antalyada dedem öleli yaklaşık 7-8 sene falan oluyor. Anneannem öyle çok güzel dolgun vücutlu bi kadın falan değildir. Her yerden çökmüş bi moruktur. Ama yine de onu siktim nasılmı? Şööle:..Anneannem o gün sabah beni yanağımdan öpüp uyandırdı hadi oğlum kalkta beni biraz gezdir dedi.Bende olur anneanne giyineyim geliyorum dedim.Fakat o gittikten sonra odada tekrar uyuya kalmışım uyanınca hemen kalkıp soyundum kilodumu atletimi değiştiriyordum ki kapı açıldı sen hala kalkmadınmı diye gelmiş anneannem benim mal sabah vakti alkık durumda anneanneme doğru dönük öylece kala kaldım. Sonra kapıyı kapatıp dışarı çıktı bu beni çok etkilemişti.Ama onu sikebileceğimi hiç düşünmüyordum.Kahvaltıda nereye bahçelievler escort gidelim dedim. Şöyle sessiz bir plaja götürde kimsenin olmadığı bir yerde denize gireyim dedi bende olur dedim.Onu kemerin ilersinde bir plaja götürdüm. Annemden aldığı mayoyu giymek için arabaya geçti bende çaktırmadan onu izliyordum.Yaşlı maşlıydı ama benim sikimi kaldırmıştı.mayosunu giyip yanıma geldiğinde onu tanıyamıyacaktım. Mayo götünü ve göğüslerini sıktığından olacak taş gibi bi karı olmuştu. Hemen onu kucağıma alıp şakalaşarak onu denize attım.Denizde gülüşmeye başladık. Derken hadi sahile çıkıp biraz dinlenelim dedi ve çıktık.Az ilerde iki genç sahilde sevişiyorlardı anneannem edepsizler diyesöylendi bende niye kızıyorsun sen yapamıyorsun diyemi dedim. Oda istanbul anal escort benim neyim eksikmiş papaz diye kızdı bana bende bakalım herşeyin tammı dedim onu kucağıma alıp arabanın arka tarafına yatırdım napıyorsun diye bağırıyordu ama nafile her tarafını okşamaya başladım. Dudağına bi yumuldumki karı nefessizlikten gidecekti bir yandan çırpınıyor bir yandan beni iteklemeye çalışıyordu. Mayosunun kenarını elimle açıp amını buldum yalamaya başladım bizimkinin çırpınmaları durdu sadece yapma nolur olum sen benim torunumsun diyordu. Amını yalaya yalaya iyice sulandırmıştım bizim ufaklığı çıkartıp amına soktum çok heyecanlanmışımki bir iki gitgelden sonra hemen boşaldım ama hala içimde bir arzu vardı.Yala bunu özlemedinmi diye ağzına verdim malı. ama yalamak istanbul türbanlı escort istemiyor ağzından dışarı çıkarıyordu. Bende sen bilirsin dedim arabadan telefonumu aldım bir elimde telefon bir yandan bunu soyuyordum telefonla kameraya alıyordum. İstediğimi yapmazsan bunu herkese yayarım dedim.Koca kadın ağlamaya başladı tamam dedi ver ağzıma..Önce takma dişlerini çıkardı sonra ağzına alıp somurmaya başladı. O ne emmeydi öyle şimdiye kadar kimse böyle emmemişti sikimi tertemiz etti bizim oğlanda tekrar ayağa fırladı busefer anneannemi domalttım piknik için yanımızda getirdiğimiz yağdan bunun götüne ve benim oğlana sürdümAnneannem artık kıvranmıyor sadece ağlıyordu. Sikimi götünde sürtmeye başladım biraz uğraştıktan sonra lob diye giriverdi anneannemde bastı çığlığı sus böyle yakalanmakmı istiyorsun dedim o da sustu.Götünü kanırta kanırta siktim.Nolur oğlum yeter bari önümden sik deyince götünden çıkarıp onu köpek pozisyonunda tutup tekrar amına geçirmeye başladım. Bu pozisyonda amı daha dardı hem bana hem ona zevk veriyordu amı iyice sulanmış artık ağlamanın yerini inlemeler almıştıGönderen: coşkun

Ben Esra telefonda seni boaltmam ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *